Spreker

Stef spreekt graag. En veel. Mocht hij kunnen, hij zou zijn dagen vullen met praten over wat hem passioneert. Het is wellicht daarom dat hij zich met zoveel overgave op zijn opdrachten als keynote speaker, trainer, gastdocent en woordvoerder stort. Naast zijn bezigheden als spreker omwille van beroepsdoeleinden is hij ook gecertifieerd TIF-trainer bij JCI Vlaanderen en bestuurslid van de Professional Speakers Association Belgium.

U kan Stef boeken voor allerhande spreekopdrachten in zowel Nederlands als Engels, zolang deze verband houden met imago, personal branding, strategische marketing of merken in het algemeen. Laat u gerust inspireren door de meest gevraagde keynotes en trainingen hieronder, of klik door naar de lijst met open seminars waarop u kan inschrijven om Stef aan het werk te zien.

seminars waarop u Stef aan het werk kan zien

Perceptiemarketing

Consumenten zijn idioten. Bewust kopen is een illusie. Marktonderzoek is onzin. Alles is perceptie. Het zijn maar enkele spraakmakende stellingen uit Stefs lezing rond perceptiemarketing, waarin hij zonder verpinken alle trucs en geheimen uit de marketingwereld uit de doeken doet. Met relevante cases toont hij hoe bekende merken ons dagelijks verleiden om meer te kopen door in te spelen op onze psychologische noden en door onze zintuigen te verleiden en misleiden.

KMO Branding

Marketing is onnodig complex geworden en voor veel merken is het medium bijna een doel op zich geworden. Geen wonder dat KMO’s vaak door de bomen het bos niet meer zien. Stef maakt kleine(re) merken wegwijs in efficiënte merkstrategieën met concrete tips en methodes, gebaseerd op de B2C- en B2B-succesformules van de groten.

Personal Branding

Tijdens sessies personal branding van een uur of langer maakt Stef de toehoorders wegwijs in de psychologische mechanismen die spelen bij het maken van een juiste indruk en leert hij het publiek hun persoonlijke meerwaarden te vertalen naar de dagelijkse professionele situatie.

Strategic branding: bridging the brand gap

In de hedendaagse marketing bestaat er een gapend gat tussen de merkstrategie van een organisatie en de praktische, creatieve implementatie van de identiteit in de markt via (traditionele) marketing- en communicatiekanalen. Stef verklaart hoe deze discrepantie ontstaat en hoe deze op te lossen is aan de hand van sprekende voorbeelden van ‘s werelds meest iconische merken.

Efficiënt Netwerken

De overgrote meerderheid van de mensen is als de dood om vreemden aan te spreken en associeert netwerken onterecht met kaartjes wisselen en recepties vol alcohol. Stef leert het publiek hoe ze met behulp van concrete tips duurzame relaties kunnen uitbouwen op een langere termijn.

Career branding: 10 redenen waarom u de job niet gekregen heeft

In opdracht van Vacature ontwikkelde Stef enkele jaren geleden de keynote omtrent de tien meest voorkomende redenen waarom u de job niet gekregen heeft. Daarmee is het een ideale keynote om kennis te maken met de concepten achter Career branding en meteen aan de slag te gaan met inspirerende cases en voorbeelden.

boek Stef voor een keynote of workshop